Soluții digitale pe perioada pandemiei

În vremuri de criză, când lucrurile progresează rapid și deciziile trebuie să fie luate rapid, oamenii se adună ca să gasească soluțiile cele mai potrivite. Mai multe companii au găsit câteva soluții pentru a reduce presiunea care se revarsă asupra economiei.

Coronatest – Un chestionar realizat pentru persoanele care prezintă simptome. Sunt menționate și recomandări ale oficialităților, iar cei care completează chestionarul își pot face locația publică, pentru o urmărire mai atentă a evoluției bolii pe teritoriul țării.

Chatbot – Un robot care poate răspunde automat la întrebări legate de pandemie. Inteligența artificială a chatbot-ului ar permite utilizarea sa în mai multe limbi pentru a putea fi implementat pe site-uri din țări diferite.

Job-uri temporare – Mai multe oportunități de joburi au fost create pe timp de pandemie, în special de angajatori care au nevoie de o mână de ajutor. Interacțiunea între angajator și potențialul candidat se desfășoara online.

Consultații medicale online – Acolo unde este cazul, consulatațiile medicale să fie realizate online, prin intermediul unui program. Astfel, distanțarea socială este menținută.

Programe de e-learning gratuite – Companiile de software din Estonia și-au făcut gratuite programele de e-learning pentru a ajuta sistemele de învățământ din lume.

Admitere online – Școlile și universitățile pot adapta procesul de admitere pentru mediul online, într-un mod sigur și eficient. Universitatea de Vest din Timișoara este prima care a anunțat folosirea unei astfel de metode.

Bază de date ale voluntarilor care au experiență medicală – o astfel de bază de date ar ajuta personalul medical și ar aduce împreună voluntarii care au experiență medicală.

Platformă care să ofere ajutor celor care au nevoie – O platformă care le va permite voluntarilor să ofere ajutor persoanelor vulnerabile (bătrâni, persoane cu dizabilități etc.).

Servicii de livrare contactless – după anunțarea stării de urgență, mulți oameni au apelat la curieri pentru livrarea cumpărăturilor. Avantajul este că interacțiunea este minimă.

Închirierea gratuită a bicicletelor – pentru a evita transportul în comun, cu ajutorul unei aplicații, cetățeanul poate închiria, în mod gratuit, o bicicletă pentru o perioadă limitată de timp.

Supravegherea punctelor de trece în țară în timp real – cu ajutorul unor softuri, punctele de trecere pot fi monitorizate mai ușor.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *